Set creadors de continguts ciclistes a les comarques de Barcelona

Del 22 al 24 de maig, set creadors especialitzats en cicloturisme, ciclisme esportiu i rutes de BTT viatjaran per diverses comarques de Barcelona. La Diputació de Barcelona els ha convidat a explorar set rutes destacades, que consoliden la regió com un destí cicloturístic de primer nivell, compartint les seves experiències a les xarxes socials.

Entre els creadors seleccionats, hi ha Sandra Jordà, qui experimentarà el Camí del Llobregat, i Vanessa García, que recorrerà el riu Ter fins al mar. També participarà Nil Puchol, que pedalarà per la Volta per l’Obac, i Guillem Bisbe, que explorarà paisatges antics de sal i prehistòria.

D’altra banda, Laura Figueras té previst fer la Volta al Catllaràs, mentre que Maria Fontanals es planteja un repte a l’Alt Montseny. Finalment, Aida Casares, una experta en bikepacking, seguirà el Camí Oliba per compartir les seves aventures.

Els esdeveniments, a més de promoure el cicloturisme, també busquen donar a conèixer la riquesa cultural i gastronòmica de les rutes escollides, contribuint al desenvolupament sostenible de la regió.


- Et Recomanem -