
Presentació de la nova temporada d’arts escèniques i visuals
El proper dimecres 1 de juliol, a les 18.15h, l’Auditori Maria Rosa Juncosa acollirà la presentació de la nova temporada d’arts escèniques i visuals, organitzada pel servei de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès. L’acte començarà a l’exterior amb l’espectacle Pastor, d’en Xavier Gumà, que serà d’accés lliure i es podrà gaudir de manera gratuïta, després de l’anul·lació que es va produir el passat mes d’abril per la pluja.
Després de l’espectacle exterior, l’Auditori obrirà les seves portes a les 18.45h per a continuar amb l’activitat. Les invitacions ja són disponibles al web espectacles.vilafranca.cat.
La nova temporada inclourà exposicions durant juliol, la segona edició del Festival Soolus al setembre i una programació d’espectacles de teatre, música i circ que s’allargarà fins a finals de gener. En total, s’oferiran 27 espectacles i 9 propostes d’arts visuals, incloent la festa del dibuix The Big Draw.
L’actriu Anna Bertran presentarà la gala que inclourà actuacions en directe i entrevistes, mentre que el músic Xarim Aresté serà el responsable de la música de l’esdeveniment. D’altra banda, Marina Arrufat, de la Camerata Penedès, presentarà un nou projecte musical, i Francesc Cuéllar, director del Festival Soolus, anunciat artistes que participaran en pròximes edicions.
Aquest esdeveniment marca el començament amb una oferta variada d’activitats i millores en la venda de les entrades, que, a partir del 2 de juliol, estaran disponibles en línia amb una nova cua virtual per facilitar l’accés. La venda presencial es realitzarà a Cal Bolet en dates especificades, i la reactivació de la venda continuarà cada dijous a partir de setembre.
- Et Recomanem -
